pátek 2. září 2016

Tak jsem si vyzkoušela.....

....jaké to je,mít tři děti.Sice je to už pár dní,ale ještě teď si říkám jaký je to mazec a smutek zároveň.Moje rodičovské obzory jsou úplně jiné,když máme jedno dítě.Ne ,že bych nechtěla více dětí.Ale zatím jsme u jednoho a bohužel myslím,že to tak zůstane.

Tři děti,dvě půjčené přes pár nocí a dní od mých sestřiček, fuška.To jsme tu ještě neměli tu nejmenší:))))to možná příští rok.

Všechny,které máte tolik dětí i více máte můj obdiv.

Vůbec jsem jim nestačila.To byl fofr,sem ,tam a zase zpátky.Sama pocházím ze čtyř holek a pamatuju se jak byla mamka unavená a my musely hodně pomáhat,jinak to prostě nešlo.Pořád se vařilo,peklo,uklízelo ,ale taky byla velká sranda.

Nejvíce co mě ,ale vyděsilo bylo pak to ticho,když odešli.Je to už pár dní,ale nějak mi ten pocit utkvěl v mysli.Děti jsou to nejkrásnější,dávají v životu smysl,nemůžu pochopit jak jim někdo může ubližovat.Vlastně celý ten nepořádek a chaos,smích,pískot je takový životní řád.Znám spoustu lidí co ho najednou ztratili a těžko ho zase hledali v něčem jiném.Náš syn říká,že bude keramik jako já a bude se mnou.Ale tomu se musím smát.Jojo kdoví kampak budou ty naše ratolesti kráčet.......milujme je,hýčkejme, vždyť oni jsou my.









3 komentáře:

  1. Přesně tak,děti jsou dar,jsou v životě nejvíc...Vím,že je i hodně těch,kteří v životě volí cestu bez dětí,ale určitě na jejich konci musí být prázdnota...Zvolila jsem cestu- za každou ruku jedno a je to nejvíc,co mě mohl život nejlepšího dát...Skvělá je myšlenka,"vždyt oni jsou my...."přesně,neměli bychom při těch starostech na to zapomenout...Díky za Váš blog,který pohladí vždy.H.

    OdpovědětVymazat
  2. Musím říct,že sama mám tři děti teď už velké a užívám si jako babička,ale že to někdy byl pěkný cvrkot to tedy jo :)
    Třeba to u jednoho nezůstane a i kdyby tak i to je velké štěstí.
    Renča

    OdpovědětVymazat
  3. Musím říct,že sama mám tři děti teď už velké a užívám si jako babička,ale že to někdy byl pěkný cvrkot to tedy jo :)
    Třeba to u jednoho nezůstane a i kdyby tak i to je velké štěstí.
    Renča

    OdpovědětVymazat