pátek 17. ledna 2014

Naše česká keramika.


Na svou práci jsem pyšná,baví mě stále vytvářet nové věci.


Nové svícny.


Letos přidáme více misek.



Lampička.


Nový džbán a cukřenka.

 





Všem vám přejeme krásný víkend a další týden tu budu opět s novými fotkami....Lenka


8 komentářů:

  1. Leni,krása !!!!! Nejen keramika, ale i bydlení!!!
    Příjemný víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, nádhera!!! O nové cukřence přemýším delší dobu, ale nemohla jsem si stále vybrat( všechny jsou moc krásné), ale už mám vybráno. Takže se brzy ozvu.

    OdpovědětVymazat
  3. Leničko, a máš být na co! Překrásné kousky!
    Příjemný podvečer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, to je krásných věciček - úžasné.......a pyšná buďte , je to krása, co Vám vzniká pod rukama.. Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Leničko a máš být nač !!!! Tvá keramika je úúúúúžasná !!!!.....Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Máte to všechno moc krásné....!!!Moc se mi u Vás líbilo, mějte se krásně.Simona

    OdpovědětVymazat