čtvrtek 21. dubna 2016

Mlýnek na kafe....

....byl na poličce na ozdobu.Mám ho po mojí bábince ,takže se mi vždy připomene její tvář,když v něm kdysi kafíčko mlela.Poté co jsme z manželem viděli pořad jak si udělat dobrou kávu i doma bez kávovaru,jsme si pořídili konvičku.Konvičku,která se mi vzhledově vůbec nelíbí:)))a vůbec jsem tomu hlavně nevěřila,ale kafíčko z ní je naprosto úžasné.

Protože nejsme velcí kafaři tak jednu kávu za den,kávovar by se u nás neuživil a tohle je pro nás skvělé řešení.Turka nepijeme a instatní nám nějak začalo hořknout v puse.

Takže když děláme kávu je to krásná voňavá siesta:)))

Jestli máte dobrý typ na zrnkovou kávu budu ráda.Lenka 

 

 

 







12 komentářů:

  1. Jestli mohu poradit, tak naše strmilovská káva je dobrá. Posílám jí kamarádům až do Brna.
    Koukni na příspěvek, kdyžtak dodám pošlu zašlu kamkoliv :-D Anička Brouky
    http://www.stebetakova.cz/2016/03/uterni-dovolenkovani.html#more

    OdpovědětVymazat
  2. já nedám dopustit na LAVAZZA Gran Aroma Bar (modrý obal)a jsem velký kafař a máme kávovar, neb i muž je kafař a turka taky nemusím. Dana

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, i já můžu potvrdit, že naše strmilovská káva je opravdu výborná! Kafíčko z konvičky mám taky moc ráda já mám konvičky dokonce dvě obě Bialetti, jednu klasickou a druhou kapučínovací no a mlýnek jak jinak než ruční, ale ten tvůj je dokonalý!

    OdpovědětVymazat
  4. jéééé pravá káva!!! ... dala bych si hned... já teď piji jen pseudokávu, ale z těch hrnečků od tebe chutná stejně pohádkově ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Já si dělám do hrnečků od tebe Frolíkovu kávu.Mám kávovar a miluji z něj i kapučíno a Latte,prostě kávu můžu několikrát denně.

    OdpovědětVymazat
  6. Lení, my jsme navýsost spokojeni s kávou z naší lokální pražírny.
    http://www.majkafe.cz/
    Praží úžasnou kávu. Určitě si objednej 100% arabiku. My máme nejraději Colombii. Kdo u nás kávu ochutnal, začal tam objednávat:-)
    A mlýnek mám také po prababičce a meleme řadu let.
    Krásné chvilky u voňavé kávy, Monča.

    OdpovědětVymazat
  7. Leničko, i u nás se tyhle konvičky používají, doporučuji firmu Bialetti (oni jí vymysleli :o)), tam si vybereš podle vkusu, mají hodně tvarů i velikostí.
    A stejný mlýnek si taky pamatuji, ale nedochoval se...
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Leni, tuto konvičku znám a káva je z ní opravdu dobrá.My taky s manželem nebyli dlouhá léta žádní kafaři, až jednou jsme si na vánoce koupili kávovar, který kávu pomele a uvaří a od té doby co ho máme jsme začali pít kávu pravidelně a instantní kávu nepijem vůbec.Co se týče kvality kávy tak z běžně dostupných kupujeme Segafredo a Lavazzu a když máme možnost, tak si koupíme čerstvě praženou kávu z nějaké domácí pražírny.A taky jsem se díky kávovaru naučila pít kafe bez mléka a někdy opravdu stačí malý šálek kávy a hned mám lepší náladu.Přeji hezké kávou provoněné dny. Libuš

    OdpovědětVymazat
  9. Leni,zkus kouknout na Coffee Source. Tam kupujeme my. Pa pa všechny vás zdravíme

    OdpovědětVymazat
  10. Leni,zkus kouknout na Coffee Source. Tam kupujeme my. Pa pa všechny vás zdravíme

    OdpovědětVymazat
  11. Moc zdravím :-) já mám konvičku asi dva týdny a jsem nadšená jen nevím co dělám špatně mám vždy v hrnečku trochu lógru :-) jinak je super . Jinak já nakupuji u nás ve městě mají i stránky :-) http://www.nakupvklidu.cz Krásný den :-)

    OdpovědětVymazat