pátek 17. března 2017

Tak a je to rok co bydlíme...

...po roce můžeme potvrdit , že bydlení v dřevostavbě , která je postavená uvnitř kamenné stodoly , opravdu chybu nemá a nám se tu bydlí skvěle . A uteklo to tak , že mám pocit , že tu žijeme už několit let:))
A tak bez slov pár fotek od nás , mám utlumené období , ale chci dát najevo , že tady jsem , nebojte a keramika už bude brzy zase v policích :)))  Lenka




























23 komentářů:

  1. Jsem nadšená co jste dokázali. Hodně štěstí a pohody ve "stodole".

    OdpovědětVymazat
  2. Neuvěřitelná proměna. Máte za sebou pořádný kus práce, která je vidět.
    U vás ve stodole je to moc krásné. Stále obdivuji.
    Příjemný pátek.

    OdpovědětVymazat
  3. Leni , nádhera- úžasné co jste dokázali . Máte nádherné bydlení.

    OdpovědětVymazat
  4. To je taková nádhera! Jste nesmírně šikovní!
    Krásné dny ze srdce přeji...
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Šťastné výročí, Leničko....❤❤❤
    Ali

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné bydlení, nádherná proměna. Měj se krásně, Ivana.

    OdpovědětVymazat
  7. Lenka, je to nadherne...ste velmi sikovni :) Prajem vela dalsich stastnych rokov :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tolik práce a výsledek stál za to. Leni, máte moc krásné bydlení. Hezké dny D.

    OdpovědětVymazat
  9. Páááni, objevila jsem Váš blog teprve dnes, ale dávám rovnou odběr. Kochám se, pročítám, procházím články. Nádhera! :)
    Sabina H (www.blaznivamama.cz)

    OdpovědětVymazat
  10. Leni, krása veliká !!!! Ať se vám ve "stodole" krásně bydlí !!! Marki

    PS: Všechno nejlepší k narozeninám !!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Leni, krásné to tam máte, jako ve snu...Všechno co vytvoříte, je děláno s citem a s láskou, je to vidět na každé věci u Vás doma...Mějte se už jen dobře a sluníčkové jarní dny přeju. H.

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Lení, nejkrásnější bydlení, co znám. Klobouk dolů. Jste úžasní.
    pa a moc zdravím.

    OdpovědětVymazat
  13. Stodolu jste hodně pozměnili, ale zůstala ji nádherná atmosféra. Staré kolo je pro mě inspirací, jak doplnit vhodně kompozici. Máte všechno krásně útulné, domácké. Paráda
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Lenko, vůbec nechápu, jak jste ze stodoly mohli svými silami vybudovat úžasné místo pro bydlení. Chodím k Vám nakukovat velmi často a vždy čekám, co zase nafotíte, jak se máte a jaká je nová keramika, prostě jako na návštěvu ke kamarádce. Líbí se mi Váš životní styl, moc. Začala jsem také blogovat a pokud se neurazíte, zvu Vás k nakouknutí. Jde mi to ovšem ztuha a je to neřízené. Levandulovykramek.blogspot.cz Budu ráda, když nakouknete. Zdravím srdečně z Brna a přeji krásné, snad již jarní dny. Ida

    OdpovědětVymazat
  15. Stodola je krásna,mať výhľad do polí- s tým sa môže málokdo pochváliť...Ľahko sa vám zvykalo na nové bývanie?

    OdpovědětVymazat
  16. to je nádhera.... můžu se zeptat, jak jste řešili vzlínání vlhkosti? nové základy a pak - vevnitř postavené nové vyzdění na nových základech? jak se snáší původní stěna s novou? A jak máte ve stodole řešené vytápění? Děkuju moc. P.S. máta ta nejkrásnější okna, jaká jsem kdy v životě viděla:) Liby

    OdpovědětVymazat
  17. No slušná rekonstrukce, klobouk dolů. Na kolik vyšla přestavba stodoly komplet i s interierem? To muselo bejt slušný odhodlání se do toho pustit že ano? My teď sháníme taky bydlení ale spíš už po rekonstrukci, a s nějakou menší zahrádkou, klidně i na vesnici,ruch velkoměsta moc nemusíme. Zatím jsme koukali tady na ty weby. Na pár nabídek ale ještě jsme se nikam nejeli podívat. A jak se bydlí v ty stodole po rekonstrukci?

    OdpovědětVymazat
  18. Téda, ten dům musím mít nádherný interiér . Skoro mě ta fotografie nutí otevřít dveře a nakouknout, co by mě tam čekalo :) Jojo, dříve to uměli o podstatně větší krok lépe než my. V této době se nedá prakticky udržet krok s trendy a tak nezbývá nic jiného, než se vracet k nestárnoucí klasice.

    OdpovědětVymazat
  19. Tak tohle je absolutně dokonalá proměna a já vám skládám obrovskou poklonu. Jestli jste tohle všechno dokázali sami, tak jste u mě bozi :) Mě stačí předělávat jenom takový malý byt a je to pro mě snad celoživotní projekt. Takovou celkovou rekonstrukci si nedovedu ani představit. Muselo to dát hrozně moc práce. Opravdu respekt vám ;)

    OdpovědětVymazat
  20. Tyto porovnávací fotky jsou pecka. Já jsem taky předělával starou stodolu, sice ne na bydlení, ale na dílnu a teď, když se podívám, jak to dřív vypadalo, tak se nestačím divit. Dílnu si zařizuji už rok a pořád nejsem u konce. Teď mě čeká velká investice. Vyhlédl jsem si šroubový kompresor , pak přijde na řadu hever, lis, atd., takže peněz mě to bude stát ještě víc než dost.

    OdpovědětVymazat
  21. Klobouk dolů před vámi. My jsme si taky koupili starší domek, ale naštěstí to není na celkovou rekonstrukci. Manžel udělal pár úprav já jsem mezi tím vybrala nový nábytek a ještě nás nějaké úpravy čekají, ale to až tak nějak za pochodu. Není to nic, co by muselo být zítra hotové :-) .

    OdpovědětVymazat