úterý 13. prosince 2016

Kabelkový skřítek a další jiní....

...pak kuchyňský,špajzíkový,koupelnový ,v dětském pokoji a nejvíce jich je v šatně no a vůbec nemluvím o dílně,kolik tam se mi ztrácí věcí.

Nejlepší je ,když mě třeba chytne policajt a nemám řidičák,u doktorky nemůžu najít kartičku pojištěnce.Pak si teda večer sednu k té milé peněžence a vyndavám pěkně kousek po kousky a všechno mám.Nechápu.Jdu večer spát,ale chybí jedna moje milovaná teplá ponožka a pak tam najednou ráno zase je.

To nemluvím o klíčích od auta,bože kde je mám?Jdu k autu a oni jsou zvenčí ve dveřích.A klíče od domu ,no tak na ty jsem si dala dlouhou tkaničku a dávám si je jako malé dítě na krk,funguje to:))

Už několik dní prohledávám prádelnu a šatnu a nemůžu najít své nové triko.Do toho se v noci vzbudím a uvědomím si,že skřítkové musí dát něco synkovi do adventní ponožky.Tak poslepu vytahuju ze zásob a vkládám to potají do ponožky.No nejsem já,ale milý skřítek bordelářník chaotik a zároveň dělám tolik radosti?Jsem ve znamení ryb a to znamení na mě naprosto sedí.

Sama nad sebou se musím upřímně smát:))a to ještě nejsem tak daleko jako můj táta,který ustavičně hledá brýle,které má na hlavě.






4 komentáře:

  1. Lenko moc děkuju, mám to stejně, také jsem ryba a věčně něco hledám. Vždy nacházím jen, to co jsem hledala před tím a to co hledám aktuálně nenacházím...
    Monika

    OdpovědětVymazat
  2. tak u nás zase řádí zášupšáníci .... na jméně ale asi vůbec nesejde, protože dělají úplně to stejné :)
    Ráda bych vám chtěla poděkoat za receptík na tatrankové pracny .... fak jdou skvěle vyklepávat a pracuje se s těstem jedna báseň a ta chuť ..... no prostě jsou nejlepší ....
    Simona

    OdpovědětVymazat
  3. Aj ja to veľmi dobre poznám :-) Tie okuliare nehľadám iba vtedy, keď ich nosím na hlave vo vlasoch, ale už sa mi stalo, že som ich hľadala a mala som ich na očiach! Tak to už je čo povedať :-( A to nie som vôbec v znamení rýb.

    OdpovědětVymazat
  4. :o))) tak tyhle skřítky naštěstí doma nemám. Od malinka jsem pečlivka a mám ráda ve všem řád (za což mne ostatní členové rodiny občas neměli rádi). Nepamatuji si, že bych někdy něco ztratila, a pokud něco občas hledám, tak jenom malou chvilinku než mi doklapne kam jsem to položila :o)).
    Leni, je to naprosto normální, už jsi se s tím narodila a tak to prostě je, nic s tím asi nezmůžeš. Mám kamarádku, která je celý život na tom podobně a její muž skoro také, to je potom horší, hledají neustále něco, ztrácejí klíče, peněženky atd, atd...
    Krásné dny ti přeji bez ztrát a s nálezy.
    Ála

    OdpovědětVymazat