středa 22. listopadu 2017

Už nemusím běhat k tátovi..

..když někam jdu a potřebuju se vidět v zrcadle. Díky táto za další kousek z tvých rukou. 

Říká se, že kdo si počká, ten se dočká. No snažím se být trpělivá, protože na hlavu se určitě nepostaví. Je to takový kliďas, naštěstí jsem tu povahu trochu získala po něm a tak čekám i měsíce:))jen nesmím poslouchat ten ženský hlas uvnitř, kdy už to bude, to je doba....ovládat se je někdy fakt těžký:)

Když jsem nešla k tátovi domů, věřila jsem obrazu, který jsem viděla ve dveřích, taky mi to muselo stačit. Ale zrcadlo už stojí, nevím, kdy bude viset, ale takto už mi to stačí:))

A táto teď budu trpělivě čekat na tu knihovnu, tak dlouho jak bude třeba....vím, že budeš číst tyto řádky jako vše co tady píšu. Veřejně tě chválím, jsi nejlepší...už ani nespočítám, co vše jsi dokázal vyrobit a se vším jsi si poradil, co si tvá dcera přála.

 

 

10 komentářů:

  1. Ale to zrcadlo stálo za to...je krásné:)))

    OdpovědětVymazat
  2. Zrcadlo mám, sice letité, ale tu službu když odcházím z domu, mi udělá :o). Jenže to tvoje je Leni nádherné, zpracované s láskou otce k dceři - a to se koupit nedá.
    Měj pohodové dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné zrcadlo od jednoho z nejmilejších kolem Tebe. :-) Moooc šikovný tatínek, také jsem takového měla... Přeji krásný den! D. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné zrcadlo, nádherné všechno... Velmi Vás všechny obdivuji!
    Jana :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná práce.Přírodní materiály miluji.Už vím, pokom jsi tak strašně mooooc šikovná.

    OdpovědětVymazat
  6. No Leni, vzpomenula jsem na svého tatínka a přeji vám ,že je pořád s váma.Je to šikula.Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Krasne! Tatinka chvalte! Mejte se sedmikrasne. JP

    OdpovědětVymazat