čtvrtek 16. listopadu 2017

Tak a už mě to popadlo...

...každý rok to bývá dřív, že vím jak si budu zdobit na vánoce, ale letos to má zpoždění.

Až dneska, kdy jsem dělala fotky zboží, mě to chytlo.

Je to taky tím šerem a svíčky mají to kouzlo. Už to dělám tolik let a stejně mě vždy překvapí jak krásná keramika je. Stačí jen trocha mechu a kouzlo je hotové.

Po delší době jsem si udělala volno a zajela si nakoupit vřesy, letos to u nás bude jen o jehličí a vřesech více asi nedám. Stejně je to tím, kde žijeme stodola mě zkrátka nutí mít vše co nejvíce přírodní. Věnec bude zase z břečťanu, jé taky se tak těšíte? 

 

 








 

9 komentářů:

  1. Leni, taky to na mě přišlo dneska! Přišly mi proutěné obaly na truhlíky a hned jsem se dala do práce. První tři zimní truhlíky mám hotové a taky jenom vřesy a jehličí, na advent dozdobím keramickými hvězdičkami a bude hotovo. Vaše keramika je kouzelná a jsem šťastná že pár kousků zdobí i moji domácnost.
    Přeji krásný sváteční víkend!

    OdpovědětVymazat
  2. Krasny to se da pouzit na velikonoce i na oseni ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Já tu tvou keramiku MILUJU.Máš zlaté ručičky a hlavně vytříbený vkus a cit.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, v jednoduchosti je krása, já to tvrdím pořád. :)

    OdpovědětVymazat
  5. OHHH die gefallen mir sehr gut,,,
    wunderschön ist auch die weiße,,,,

    wünsche noch einen schönen TAG
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    OdpovědětVymazat
  6. Leničko jsi neskutečně šikovná ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná keramika, ktoré naozaj nepotrebuje veľa ozdôb.

    OdpovědětVymazat