sobota 2. prosince 2017

Okna umytá nemám....

ani jinou výzdobu jsem ještě nestihla, ale adventní svícen musím mít každý rok na stole už první neděli. A i když vyrobím každý rok spoustu adventních svícnů, nikdy na mě žádný nezbyde a když zbyde sebere mi ho někdo z rodiny. Dnes jedu na mini jarmark do Dobříně s keramikou. Je to moje srdcová záležitost a i když už tam nebudeme třetí vánoce, stále je to náš domov. Takže vím, že jen tak stihnu dát světýlka na venkovní stromek, ale v týdnu se těším na výzdobu už mě svrbí ruce:))))

 

Všem vám přeji krásný adventní čas a klidně i neumytá okna, ale v srdci hřejivý klidný plamínek lidi. Lenka

 

ps: já asi ty okna ani umýt nestihnu:))) občas se mi to zkrátka stává...chci mít v srdci ten plamínek...

 







10 komentářů:

  1. Leničko už se k tobě na vánoční výzdobu moc těším - protože ty to umíš :-))) ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Já chci taky ten plamínek, takže okna také nestihnu😊...a vubec mi to nevadí❤ Na vaši výzdobu se moooc těším🎄Z.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja chci plaminek,klid ,zdravi a radost Vsem!!!! A chci vse stihnout! Mejte se sedmikrasne.Je u Vas krasne. JP

    OdpovědětVymazat
  4. Leničko, plamínek v srdíčko je to nej...♥
    Přeji Ti poklidný adventní čas.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, nádherný svícen ..... Přeji ti krásnou a pohodovou první adventní neděli .... Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Ten svícen je úžasný,jednoduchý a nádherný.Moc se těším na výzdobu kterou vytvoříš,jak v domě,tak na zahradě.A ten plamínek je důležitý,někdy se zdá že pohasíná,ale pak se zase rozhoří naplno.Krásné adventní dny tobě i tvým blízkým.

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, jedním dechem čtu článek za článkem. Je to potěšení pro oko i pro duši. Moc se na výměnu těším! :-) L.

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Lenka, ani ja ich nemám umyté :) A dúfam, že tá doba už je preč, keď bolo dôležitejšie mať umyté okná ako si užiť blízkosť svojich milovaných. Želám krásny advent! Z.

    OdpovědětVymazat
  9. Och, ako ma len potešilo, že nie som sama, ktorá nemá umyté okná. Ale advnentný svietnik, ten veru mám. Bez svetielok to jednoducho nejde, ale bez čistých okien áno:-). Prajem krásny predvianočný čas.

    OdpovědětVymazat
  10. Okna na Vánoce nemyju, radši koukám s dětmi na pohádku.
    Krásný advent, Leni, svícen je povedený.

    OdpovědětVymazat