středa 28. března 2018

Velikonočně jen lehce....

...nevím proč, ale asi je to tím, že mi chybí slunce. Jakmile vysvitne, hned mám náladu umýt okna něco tvořit. Ale letos mi to opravdu moc nejde, dokonce máme v některých oknech ještě jehličí a hvězdičky. Tak doufám, že je dnes sundám:))

Tak bych vám ráda apoň ukázala kytičky, které si ráda kupuju do vázy vydrží i dva týdny. 

Jsou tak něžné, je to vlastně keř voskáč nebo vax , u nás se pěstuje pouze ve sklenících, škoda protože ten bych na zahradu brala hned.

Za kus platím 49kč a do vázy mi stačí vždy dva.

Mám je už pár dní i na věnečkách, zapíchlé v mechu s hlínou, který jsem na věnečky přivázala. Jediná výzdoba, kterou letos máme.

 

Tak vám všem přeji krásné jarní dny a spoustu slunce prosím, prosím :)......  

 









 

 

 


12 komentářů:

  1. Lení,
    mámto podobně !
    Já včera sedla poprvé s kávou na terasu :-)
    Na dlouhé sezení to ještě při 8 st. není, ale stejně jsme tam dlouho nepobyla ;-)
    Kouknu na záhon a už sedím v jahodách a najednou je 19h. :-o
    Dekorace máš krásné , přírodní, takové já mám nejraději!
    A po vaxu se podívám !
    páááááááááá

    OdpovědětVymazat
  2. Lenko,
    letos je prostě ještě zima...
    dekorace je krásná a ty kytičky z keříku-
    moc se mi líbí, jsou opravdu krásně něžné...
    Krásnou středu- i když podle pranostik je ŠKAREDÁ..
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Božínku to je krása a sluníčko fakt chybí-člověk by měl hned jinou energii.
    Přeji klidné a pohodové svátky

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mi chybí slunce. Věnečky jsou moc hezké. Taky mám ráda takové přírodní. Snad se už konečně opravdického jara, kdy se na nás bude slunce smát, dočkáme.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. V jednoduchosti je krása, věnečky jsou opravdu super. Vax neznám, vypadá krásně. Také netrpělivě vyhlížím jaro, u nás bylo dnes ráno mlhavo a v poledne konečně vysvitlo sluníčko, tak honem na chvíli zahradničit :). Přeju dny plné sluníčka :)

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, věnečky jsou nádherné, moc se mi líbí. Jsou jednoduché a přitom tak jarní. :o) Přeji krásné sváteční dny. D

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný,vkusný.Hezké velikonoce celé rodině.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera"
    a s energií napojenou na slunce to mám úplně stejně:-)
    pa

    OdpovědětVymazat
  9. Leni,
    vax lze velmi dobře pěstovat jako nádobovou rostlinu, jen ho sehnat :)
    Je nádherný.

    OdpovědětVymazat
  10. Nadhera, a ty okna.. :-) prosim od kud je mate a jaky material?

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný blog a moc mi chybí pokračování Eva

    OdpovědětVymazat