pátek 20. ledna 2017

Krása sušených květin....

mě opravdu dostala.Objednala jsem si je v listopadu,ale pak přišli vánoce a kytky jsem schovala.

Ale teď už maličko potřebuju odlehčit ty mrazivé dny pohledem na něco co připomíná teplé dny.

Zimu mám ráda,ale protože u nás je inverze,sníh téměř žádný a jen mráz ,k radosti mi to nepřidává.

Tak se kochám těma nádhernýma kytkama zdobím stodolu uvnitř.Koupila jsem na fléru zde je odkaz,kdybyste měli chuť si je také pořídit

https://www.fler.cz/zbozi?uid=38841

 

 








 



 

14 komentářů:

  1. To je boží kytice :)
    Hned se mi vybaví vůně léta.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná- je mně vadí ,jak se na ně chytá prach ...jak tomu zabránit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čas od času je stříknu lakem na vlasy.Poradila mi to paní v květinářství.

      Vymazat
    2. díky ,vyzkouším až si nějaké pořídím

      Vymazat
  3. Krásná kytička, cítím z ní teplo .-) hezký večer D.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, kytici to u vás moc sluší s kuchyňkou jak do katalogu, Kája.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná kytica, tak nech vám dlho robí radosť...
    Pekný víkend,
    A.

    OdpovědětVymazat
  6. Leňule, posíláme pozdravy k vám do stodoly. Dnes jsme jeli dopoledne kolem, tak jsme na vás mysleli.
    Papa zlato

    OdpovědětVymazat
  7. Mne už tiež chýbajú kvietky..zima je dlhá a slamienky iste potešia a vydržia.. ja už nakúpila tulipány.. hneď mám krajší deň...

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám teď ve váze červené růže a jsou opravdu nádherné, tak také přemýšlím, že si je usuším. Kdysi jsem sušené růže měla, ale po čase už na nich bylo tolik prachu a nevypadaly hezky, tak jsem je vyhodila. Růže jsem od manžela dostala jen tak a myslím si, že se to znovu jen tak nestane, tak bych na to chtěla mít památku :-D . Byla jsem opravdu ráda, že využil doručení květin Brno a dal mi je, aniž bych měla svátek nebo narozeniny.

    OdpovědětVymazat

  9. Vánoční čas je obdobím překvapení a radosti, ale co dělat, když se ocitnete v prekérní situaci, jako jsme byli my, když jsme ještě bydleli v Praze a mířili na vánoční večírek? V tu chvíli nám na pomoc přišla tajná zbraň - rozvoz květin. Ano, nevěděli jsme o této možnosti, ale byli jsme mile překvapeni tím, jak spolehlivě funguje.

    OdpovědětVymazat