pátek 13. října 2017

Podzimní ladění....

....zlobíte se, že nevkládám na blog fotky ze života kolem naší stodoly.

 Nebýt mé práce, na internet už bych asi nechodila vůbec. 

Tak vás hlavně jdu pozdravit a nevím kdy zase něco vložím.

V dílně připravuju adventní svícny a další jiné zimní věci. Ale moc dobře vím z vašich emailů jak těžké je si objednat a jak se na mě zlobíte. Bohužel více práce nestačím. Snad mi život přivede nějakou šikovnou posilu, bohužel to není jednoduché.Tyhle věci beru osudově a musím se i přiznat, že poslední dobou je mi samotné v dílně smutno. Nu co, každé období má své:)))práce mě naštěstí nabíjí stále, je to moje druhé dítě:)))

Dnes se těším na věnec ,který si chci udělat na vrata, včera jsem byla na mechu a šípkách tak snad se podaří:)))

Mějte krásné dny.Lenka














10 komentářů:

  1. Leni ahooooj, máš to krásné, já miluji barevný podzim a letos je zatím krásný a teď bude i teplo, hurááá. Jsem na tom jako Ty, sháním nějakou výpomoc, vždy někoho pracně zaučím a on odejde, už nějak nemám energii,....tak mi v dílně huláká rádio a já si hulákám s ním,...
    Opatruj se pa pa Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, krásně vyzdobeno máš. a já se na Tebe určitě nezlobím, i když pořád nakukuju, není-li tady nějaký nový příspěvek. přeji krásný podzim a štěstí na novou posilu. Majka

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud máš frmol v dílně, tak se ti ani Leni nedivím, že nemáš čas a možná ani chuť chodit na internet. Máš krásně nazdobeno, ale to ty máš vždycky. Ať se ti daří.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Móóc pěkné....podzim je vůbec krásně barevný, tak je třeba si ho vychutnat:)))

    OdpovědětVymazat
  5. Lení,
    kdybych byla keramička a zručná jako ty a bydlely bychom blíž od sebe, hned bych ti ráda vypomohla !
    To by bylo hned jiné, než celý den od tmy do tmy v kanceláři :-(
    Zrovna minulou neděli jsme si o tobě povídaly se Zuzkou Morkusovic :-)
    Konečně jsem měla příležitost jí poznat osobně a vidět její dílnu, zahradu,...doufám, že i s tebou nám to jednou výjde!
    Lení, přeji Ti pěkné podzimní dny !

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, Leni náádhera.Mě dnes dorazil balík.Měla jsem takovou radost s tý krásy, až jsem se rozbulela.Mějte krásné dny.Martina

    OdpovědětVymazat
  7. I LIEBE den HERBST,,,,und freue mich sehr auf die BLUMEN im GARTEN,,,

    wünsche noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Lenko, možná "vkládáte" poskrovnu, ale o to je to milejší! U Vás je prostě nádherně... jen pár fotek stačí!
    Mějte krásné dny a ať je vše tak jak má být!
    Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Mila Lenka velmi rada sa vraciam na tvoj blog je tu nadherne,vzdy nacerpam nove inspiracie a s tym ze by si nepridavala nove prispevky ani nezartuj to by mi bolo velmi smutno radsej pridavaj castejsie nech sa mame na com kochat...pekny den

    OdpovědětVymazat
  10. Vždy si říkám jaké to máme štěstí že si žijeme tady v České republice, kde je v pořádku podnebí, máme s klidem dostupné věci jako je strava, můžeme jít sportovat, peněz tak akorát, jako hobby máme zahradu a sport. No ta zahrada tak moc ne, teď se méně pohybuji protože jsme si udělali na zahradě i zavlažování. A to je pomocník.

    OdpovědětVymazat