pondělí 1. září 2014

Měla jsem chuť na změnu:)))

Vítejte:)))
měla jsem takovou chuť něco změnit a došlo na kuchyň.Měla jsem pořád pocit,že kuchyň není tak dotažená do konce a cosi mi chybělo.Stačily dvě poličky a jsem spokojená:))a sama jsem je přidělala.Manžel už to ani nekomentuje ví,že musím vše hned.A když nebyl doma tak jsem do toho pustila.No,ale ruku na srdce,že je to finále,my ženský pořád potřebujeme změny:)))u mě by se toho našlo hodně.Například nutně potřebuju novou baterii do kuchyně,ale můj muž je toho názoru dokud to funguje není potřeba.Tak snad ho přemluvím.
Mějte báječný den.Lenka









7 komentářů:

  1. Lenko, police jsou bezva!!! To místečko si o ně říkalo :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, police jsou super, vypadá to moc dobře!! ...teda... super je kuchyň úplně celá :) :)
    Renča

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, jsi šikulka!!! Naprosto chápu a rozumím potřebě měnit. Kuchyně je nádherná a poličky jí moc sluší. Škoda, že u nás máme kamenné zdi a tak si na vrtání polic přece jen netroufám, on je to oříšek i pro mužskou část hihihi .-) takže převlékám do textilií .-) a přesouvám dekorace :-) A moc mě zaujala keramika, nádherné malování.. také vlastní výroba? Je nádherná!

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, nádherné fotky a úžasná kuchyňka, taby se mi tůůůze líbila, to by se tam kuchtilo :-) Hezký večer! Radka

    OdpovědětVymazat
  5. Leni už zase se u Tebe kochám...máš to doma překrásné,poličky jako by tam měli místo už od prvopočátku...Šárka

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle změny znám, stojí za to! Hezká kuchyňka :-)

    OdpovědětVymazat