úterý 23. září 2014

První oheň...

Přes noc se dost ochladilo a tak jsem poprvé zapálila v krbu.Miluju ten pohled a často jen tak do něj zírám a je mi krásně.Loupu si u něj ořechy do zásoby,občas si zobnu:)))jé takhle je to opravdu nádherné.

Domácí pohoda se všemi,které miluju....














Ořechů není nikdy dost takže zásoby budou zase veliké:)))



7 komentářů:

  1. Leni, krásné fotky ..... ten krb ti docela závidím :o):o):o).... já bych do něj koukala jak na televizi .... miluju zvuk praskajícího ohně .... přeji ti krásný první podzimní den .... Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, taky zrovna loupu ořechy...na zobání, občas do zásoby :-D. Krásný den Renáta

    OdpovědětVymazat
  3. Leni krásné a pohodička...i já jsem včera zatopila v krbu a to se seběhli kočky,pes a všichni si nechali nahřívat kožíšky :))) , krásný den , Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. nádhera...díky za pohlazení na duši...zde je tak hezky...Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. Leni krásné fotky, ...taky už jsme zatopili :) Jen my máme kamna na chodbě, takže do ohně koukat nemůžu.
    Ten svícínek je naprosto úžasný!!!!!!!
    Přeji krásný podzimní den. Renata

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, taky ten pohled miluju, méně už to, když vynášíme popel a práší se, ale i tohle k tomu luxusu domácího krbového tepla patří.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  7. Leni máš to doma krásné, já ještě v krbu nezatopila, ale po dnešním chladném ránu to asi také brzy udělám.
    Také mám moc ráda tu atmosféru jak v krbu praská, koukám do ohně. Je to lepší než televize.
    Vlastní zásobu ořechů bohužel nemám, ale také je ráda zobu :-). Moc zdravím
    Anny

    OdpovědětVymazat