čtvrtek 4. září 2014

Věnečky,které se vždy povedou:)))

Všechny vás srdečně zdravím,

věnečky jsem nikdy nechtěla dělat, měla jsem pocit,že je to těžké.Hledala jsem recept,který se mi nebude zdát tak těžký:))Vždy jsem se bála dělat odpalované těsto a nakonec je to docela lehoučké.Chtěla jsem se s vámi podělit a mohu jen doporučit.Pokaždé se mi opravdu povedou.

K tomu jsem nám vyrobila hrnečky pro babí léto no a jak jinak u nás velká keramická dýně:))

Krásný sluníčkový den přeji.Lenka





recept najdete zde od jedné šikulky:Věnečky, které se vždy povedou




4 komentáře:

  1. Vypadají nádherně, budu muset zkusit:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné, hned bych si dva dala :-)....nádherná keramika, budu zas muset dokoupit nějaké kousky :-D. Pěkný víkend, Renáta

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná keramika... Ta dýně je super - je na svíčku? Věnečky taky budu muset zase jednou udělat, úplně jsem na ně dostala chuť :)

    OdpovědětVymazat
  4. Věnečky mňam!Hrnečky jsou krásné, něžné♥ A ta dýně.. ta dýně je famózní♥

    OdpovědětVymazat