čtvrtek 15. června 2017

Jak začíná léto....

svrbí mě ruce a ráda přetírám staré věci na bílo a trochu dekoruju jemnýma barvičkama.
Hned mám pak pocit opravdu svěží letní atmosféry.

Sice jsem terpve začala,protože jak mě to chytne tak jedu jak dračice a barvím a barvím. Ale chtěla jsem s vámi podělit. Je tak krásně, voní posekaná tráva, sedíme na zahradě do večera a krmíme se jahodama, kterých máme letos tolik, že jsem zkusila i sirup a je skvělý.
Domečky po kterých jsem toužila, mi konečně táta včera uřízl ze starých trámů a já si je jako malá holka malovala s takovou chutí.Sice to vypadá jako když je maloval spíše Maty, ale ne byla jsem to já:)))











10 komentářů:

  1. Jsou parádní...........hezké dny plné pohody a sluníčka.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné...Krásné a pohodové léto přeji

    OdpovědětVymazat
  3. Domečky nemají chybu, jak vše tady.
    Hezké pohodové sluníčkové dny!
    H.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Lenko, dokážete z Vaší zahrady vytvořit makrosvět. Když vidím vaše domečky, hned si představím, kdo v nich bydlí.Zdraví Vaše sledovatelka, jste má krevní skupina.

    OdpovědětVymazat
  5. Lenko,ano je tu červen,nejkrásnější měsíc:-)I já se nemůžu nabažit zahrady! Rano začínám den s hrnkem čaje na ni a vecer končím po zalévání se sklenkou bílého v ruce :-)I nám se jahody letos poprvé urodily,právě se cpeme jahodovými knedlíky--)A domečky mám také,jen ne malované.A tobě se moc povedly :-)Krásne léto!

    OdpovědětVymazat
  6. Leni ahoooj, úžasný, jsi šikulka. Také běhám po zahradě, cpu se jahodama a razantně upravuji stromy a keře v zahradě.
    Příští týden nám dojdou plotové dílce, tak budete též natírat na bílo, až se z nás bude kouřit,...
    Pa pa zlatíčko Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
  7. Domky v levanduli jsou úplně super, léto z nich dýchá!
    Měj se, Pavel

    OdpovědětVymazat
  8. Krásně milé:)))léto je tady, zdraví Eva

    OdpovědětVymazat
  9. Ty domečky jsou úžasné!!! Ještě se zeptám-recept na ten jahodový sirup by nebyl? :)

    OdpovědětVymazat
  10. Levandule a domečky - nádherná letní kombinace, moc se povedly. :-)A také se mi moc líbí ten jemný puntík, bude i v obchůdku? Přeji báječné dny. D. :-)

    OdpovědětVymazat