úterý 27. června 2017

Kochám se....

...nejvíce po ránu a pak večer.
Po ránu nás budí poštolky, které se nám usídlily ve výklenkách stodoly od pole, to už pak spát prostě nejde.
Nejraději po ránu s kafíčkem si pak projdu zahradu a  jen sedím a koukám, je to fakt krása.
Ani nemůžu uvěřit jak nakvetly hortenzie, které vypadaly dost pomrzle. Musím ostříhat levandule, aby ještě maličko nakvetly. Letos jsem nechala, aniž bych si sušila, tak jsem se chtěla kochat tím jak rozkvetou a na nich tolik čmeláčků a ta vůně noc co dodat....
Tak mějte krásný den....
















21 komentářů:

  1. Lenko,
    u Vás je jak na dovolené :-)
    Mám to s tou zahradou podobně kochám se a kochám od rána do pozdního večera.
    Začínám bylinkovým čajem, přes kávu, sirupy a končím tam den sklenkou vína :-)
    Je to paráda ten červen !
    Krásné léto !

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný domov.....zahrada
    Hezký den Marťula

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je krása,krása, krása!!! Taky jsem myslela, že letos mi horetenzie radost neudělá, ale přeci jenom se trochu zmátořila a už se svým květenstvím na ten boží svět hlásí. Mám ráda rána, kdy je vše svěží a okukuji si zahrádku jako Ty.
    Měj krásné dny v tom vašem nádherném prostředí!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, je neuvěřitelné, jak se ta vaše krásná zahrádka za rok vybarvila. Levandule jsou nádherné, obrovské a každý prostor krásně zaplněný. Stále dokola se kochám a moc chválím. Je vidět za Vámi obrovská dřina a tak se nedivím, že se také kocháte, máte čím. :o)
    Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Lenko, máte nádhernou zahradu, plnou květů, opečovávanou a přeci přirozenou. Přesně moje kafe. Taky denně snídáme v zahradě, k začínajícímu létu to patří!
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, vypadá to krásně zabydleně, je těžké uvěřit, že jste se stěhovali poměrně nedávno.
    Krásný zbytek dne
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, krásné bydlení. Také bych se kochala, od rána až do večera :-) Hezké léto A.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera,nádhera,nádhera...Každý kout,každý detail.Užívejte si to.H.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc moc krásně je u vás... milá Lenko!
    A mohu dotaz? Prosím,stříháte hortenzie na podzim nebo zjara? Mě kvetou velmi málo a nevím proč.. :(
    Mějte se moc pěkně a hezké prázdninny ať máte! :-)
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani hortenzie stříhám na jaře trochu později,až se celá zazelená a co zůstane suché pak teprve ostříhám,jinak si ostříháte okvětní budoucí pupeny.Dělám to tak na radu zahradnice a opravdu krásně kvetou.Taky je přihnojuju hnojivem na hortenzie:)

      Vymazat
  10. Milá Lení, díky za fotky.
    Já se na to vaše rozkvetlé království tak těšila. Máte to naprosto úžasné♥ NEJHEZČÍ
    užívej krásné léto.

    OdpovědětVymazat
  11. Leni, já se musím přidat k zástupům obdivovatelů. Ta levandule je nesmírná nádhera!! Mě hortenzie letos nekvete :( přezimovala tak nějak podivně, tak jsem ji na jaře celou ořezala, a sice se nádherně rozkošatěla, ale vzhledem k tomu, že kvete vždy na dvouletých výhonech, tak letos nemá na čem... :( tož snad příští rok... ;) Velké pozdravy posílám ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné pokoukáníčko... :-)D.

    OdpovědětVymazat
  13. Lenko, kochám se s Vámi, je to u Vás krásná podívaná. Vše do sebe zapadá a vzájemně ladí. Užívejte nádhery, mnoho krásných letních dní.

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné ♥ u vás bych se kochala celý den :)
    Petra

    OdpovědětVymazat
  15. Leni, je to naozaj nádhera. Vôbec sa Ti nečudujem. Krásna záhrada. Andrea

    OdpovědětVymazat
  16. Miluju ty vaše okna. To je něco tak krásného, že se mi ten pohled nikdy neomrzí. Žijete v překrásné Francii :)

    OdpovědětVymazat
  17. Leni, krása, krása, krása ..... ten pohled na tvou stodolu se mi snad nikdy neomrzí .... Marki

    OdpovědětVymazat
  18. Jak já Vám závidím, tohle byl vždycky můj sen.. Domeček se zahradou a věnovat se své zahradě a zvířectvu, pastva pro oči..

    OdpovědětVymazat
  19. Lení, to je nádhera, jak vám to tam vše kvete a září!!! Je to krásné prožívat svůj sen...
    Užívej si to naplno dnes a denně.
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
  20. opravdu dokonalé to Vaše bydleníčko ♥ je stále na co koukat !

    OdpovědětVymazat