středa 16. srpna 2017

V poslední době...

...se nejraději dívám na Pinterest.
Tam je vám tolik úžasných věcí,nekonečno inspirace.V poslední době často naražím na výrobky z pytloviny.
Tak jsem zase konečně vyndala šicí stroj a rozpomínám se jak se s ním vůbec pracuje, protože už je to pár let, co jsem na něm nešila. První jsem vůbec tápala jak si namotám cívku, no hlavička šrotovala, ale přišla jsem na to:)) 

 Našla jsem starou pytlovinu a zkusila jsem první úplně obyčejný kousek pro radost. Hned jak jsem udělala pár fotek, že se tady pochlubím, už jsem v obležení látek a v hlavě mi šrotují různé kombinace pytloviny a krásných puntíků a proužků...zásoby naštěstí mám.
Tuto první jsem hned dala mojí kamarádce, protože má stejný vkus jako já a vím, že z toho bude mít velkou radost a taky měla:))
První kousek je velký 20x30 plus ucha výška 30cm.
Tak a jak to tady vložím jdu si ušít další:)))



















11 komentářů:

  1. Leni zdravim, krasna inspirace, taky rada chodim na Pinterest. Moc se to do vašeho bydleni hodí.pa Daša K.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké, co hezké ? Krásné. Pa M.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý večer, já z pytloviny zdobím i truhlíky a vážu mašle.Pytlíčky taky a dávám do nich levandulku .I věnce zdobím pytlovinovýma mašlema,je to vlastně juta.Přeji krásné dny.Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Leni,
    je to nádhera !!!! Hezký zbytek léta. J.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké. Pinterest jsem objevila, už je to tak 4 roky zpátky, a pořád se tam chodím inspirovat. K.

    OdpovědětVymazat
  6. S pytlovinou si občas také hraji. Je to vděčný materiál.
    Slušivá dekorace!
    Hezké dny.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná originální dekorace! Vypadá to fakt moc hezky.
    Přeji krásné dny, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  8. Krása.
    Lení milá, už mi Tvé momentky ze stodoly chyběly. Víc, prosím.
    pa, M

    OdpovědětVymazat
  9. Jééé..my jsme měli hodně válečků,ale mamka všechno vyhodila.Už to nebylo moderní.Teď by se hodily.Vzpomínám na taťku,jak maloval válečkem.Aby měl rovný vzor,tak namočil provázek a já jsem mu držela jeden konec u zdi a on druhý a jen brknul jako strunkou a byla rovná čára,která za chvilku uschla..tak měl vzor rovný..
    To budete mít moooc hezké!!
    pa Dáša

    OdpovědětVymazat
  10. Lenka, mrzí ma, že ste môj komentár k článku o plote vzali na seba. Ja som sa trikrát pokúšala odpovedať tej, komu to patrilo, ale zakaždým ma bloger hodil na koniec celej diskusie. Medzi komentujúcimi bola jedna, ktorá, ak sa nemýlim, sa podpisuje Martina z ráje. Nepísala som o vašom raji, hoci vy to tam ako v raji naozaj máte :-) Krásne sa vám podarilo prestavať stodolu a robíte krásnu keramiku. Preto aj váš blog sledujem. Adresovala som to tej z RÁJE (raja). Na to, ako ste sa snažili problém so susedmi riešiť, nemám výhrady, no to, čo som napísala, že za správanie psa je zodpovedný jeho majiteľ, to platí. Ešte raz sa ospravedlňujem, moja reakcia patrila niekomu inému.

    OdpovědětVymazat