sobota 19. srpna 2017

Válečkuju ....

....konečně jsem se rozhodla. Je to děj na pokračování, tak mi prosím držte palce:)))
to víte jsem opatrná a váleček bude zdobit jen pár stěn, kde bude třeba jeden proužek. Nejdříve jsem to zkoušela cvičně, tam kde to nevadí.
Zatím vám ukážu co jsem stihla, naštěstí mám váleček půjčený na dva týdny tak mohu v klidu přemýšlet. Ráda bych,abych to stihla klidně i v koupelně, ložnici a chodbě.
S manželem máme rádi interiéry, který působí starým dojmem. A tento druh malování právě takový dojem bydlení dodá.
Myslím, že hodně z vás ví od koho si válečky můžete půjčit, ale i tak vkládám odkaz. https://www.mimibazar.cz/bazar.php?user=118482
Mám ho půjčený dohromady se strojkem, taky si můžete zapůjčit na malování vodorovně.
Já osobně jsem nadšená moc, ale druh válečku jsem vybírala snad měsíc:))))









12 komentářů:

  1. Zdravím ...vypadá to krásně..něžně 😀 moc pěkné

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda,komentář k válečku jsem dala na hezký jutový pytlík..:-D
    Máme 3 hortenzie a ani jedna nekvete,tak nevím..snad příští rok..
    hezký večer
    Dáša

    OdpovědětVymazat
  3. Keď som videla pri stavbe osb dosku, tak som sa potešila, že ďalšia tradičná stavba a bude tu na nejaký spôsob osb doska, nemyslela som, že sa na ňu dá dať omietka, my sme osb priznali, teraz bielime voskom na drevo-industriálne-vintage....valček je vždy parádna vec:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, mám stejné plány ... jen u Yyw ještě stále vybírám, ale už mám pár favoritů a tenhle je jeden z nich ... Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Leničko vybrala jsi náramně krásný a jemný vzoreček .Moc povedené !! Přeji radost z výsledku ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jsem ráno psala komentář a on nikde Že bych ho zapomněla publikovat :o))), no je to možné.
    Psala jsem Leni, že si pamatuji z dětství, že každé malování doma se zakončovalo dekorováním válečkem. A i my s mužem v našem prvním bytě ještě váleček použili. Pak už nastoupily moderní tapety, jednobarevná výmalba. Tapety však používáme velmi rádi dodnes.
    Krásný vzoreček.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné. Zrovna jsem nedávno přemýšlela, že by se mi líblo takhle ozdobit zeď v ložnici. Jen jsem nevěděla, kde váleček sehnat.

    OdpovědětVymazat
  8. Já nejsem zrovna válečkový typ, ale Tvůj dekor mě hodně oslovil. Kolem oken nádhera, Lení!

    OdpovědětVymazat
  9. Leničko, to je pecka...!!!
    Takové detaily miluji, to je to, co se nekouká a je krásné dlouho...🌿 Moc Vás zdravím a přeji, ať stihnete vše, co si přejete 😘
    Krásný poslední prázdninový týden Vám přeje
    Ali

    OdpovědětVymazat
  10. Prečítala som od začiatku celý rok. Máte to prekrásne, aj z fotiek sála láska a hrejivosť domova.
    Nech valčekovanie ide pekne od ruky.
    L

    OdpovědětVymazat