neděle 21. září 2014

prostě doma...

Jen jsem usedla,že vložím fotky začalo lít jako z konve:))Naštěstí jsem stihla sebrat voňavé prádlo ze šňůry a kávu si vypijeme doma.Budeme se dívat na tu zahradní krásu přes sklo:)))Což mi nevadí miluju to.
Manžel mi namasíruje bolavá záda,někdy je to opravdu úžasné,že mám doma maséra z povolání:))
k mému povolání úžasné.
Přeji vám krásné odpoledne a třeba taky příjemnou masáž:))Lenka










5 komentářů:

  1. Leničko...tak tu masáž upřímně závidím. Hned bych si lehla ☺
    Pa pa a příjemné uvolnění, Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Leni já bych si masáž také dala, to musí být super. Zahrádku máš moc krásnou
    Anny

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, u tebe je táááák krásně ..... Marki

    PS: Tu masáž upřímně závidím ..... pa, pa

    OdpovědětVymazat
  4. Posílám tam k vám na zahrádku a do domečka hodně dobré nálady :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Leni neustále to u vás doma obdivuji....moc,moc krásné...Šárka

    OdpovědětVymazat