pátek 5. srpna 2016

Chce to červenou....

...vím,že v novém bydlíme pár měsíců,ale já jsem neustále ve zvláštní eufórii zařizování,přemýšlení jak náš domov zútulnit.Ale mám pocit,že se nedaří a musím opravdu nechat čas jak se říká postupně se to zabydlí.Stále mi chybí barvy,ale opravdu to není jednoduché:)))

Tak jsme alespoň uzavřely jednu část a to jsou kachličky.Časem dodělám ještě jednu stranu,ale přiznám se,že živit se výrobou kachliček bych skutečně nechtěla a ten kdo to dělá toho moc obdivuju.

Já jsem zkrátka hrnčířka a co si na kruhu nevytočím to nemám:))Obkladač si otřel pot z čela a pronesl ...byla to dřina,ale vám by se stejně žádné rovné dlaždičky nehodily ,sem zkrátka ty vaše patří.

A z čeho mám velkou radost,že jsem si vytvořila keramické větrání na dvířka,podobně jak bývají plechové u starých vařenek.Nadchlo mě to a nejpíš je budu vyrábět.

 No a další věc je ta,že jsem se rozhodla pro pár červených, opravdu hodně dominantních věcí.Zatím to padlo na truhlu.Sice se chystám ještě ji trochu domalovat,ale na to musí přiletět jiná můza.Tak raději počkám  než bych to zkazila.Mám radost ,červená to u nás oživila:)))

Krásný den vám přeje.Lenka

 

 










 

25 komentářů:

  1. Jedním slovem - nádhera. U vás se musí bydlet krásně.

    OdpovědětVymazat
  2. Leničko, kachličky jsou nádherné a červená truhla dodala šmrnc.
    Zrovna včera jsem si říkala, že bych také trošku červené vpustila k nám domů ☺ no není to náhoda?
    Měj se prima, ahojky M.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké! Taky se chystám na výrobu vlastních obkladaček, ale ta jednotvárnost práce a množství mě děsí :-) Ale ty vaše se MOC povedly :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Leni , moc krásné bydlení a kachličky jsou super ! Nádhera ! Krásné léto . J.

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, obdivuju nejen tvojí práci, píli a nápady, ale především vkus a styl !!! Nádhera, nádherné bydlení s Tvým vkusem "zabydlování" ... no nemám slov. Obdivuju a klaním se Ti. Přeji Tobě i všem kolem Tebe krásné léto :-) Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, je to paráda, libí se mi, že to není předekorované (s hromaděním věcí mám problém, a vedu marný boj). Držím palce.
    Věrka
    PS: Okna jsi nakonec vybrala parádní ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, krása velikááááááá !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Tak takovou kuchyň bych si zamilovala a už bych z ní nechtěla ven ... ba jo ale musely by být dveře přímo na terasu. Krása krás. Jen tak dál a já jdu zkoumat jak se dělají dlaždičky :D já je chci takýýýýýýýýýýý ;)
    Krásný den Radana

    OdpovědětVymazat
  9. Zdravím Leni :-), tleskám !!! Těšila jsem se, až kachle uvidím v reálu a jsem nadšená. Obkladačovi se nedivím, musela to být fuška :-).
    Nový nápad nemá chybu. Hned se mi vybavily skříně, co v nich jsou plechová odvětrávání. Pokud to není technický problém, určitě by si dvířka zasloužila úchytku též z tvé dílny, nebo černou k tý trobě, ale asi to ladíš k tomu prkýnku. To já jen píšu, co mě hned napadá, co se mi honí hlavou, i tak to vypadá origiláně a stylově. Tyhle dolaďovačky mě baví, je super, že má každý jiný vkus a nápad, to je hnedle kde brát inspiraci a kochat se. Ať se daří v budování a realizaci nápadů, Kája.

    OdpovědětVymazat
  10. Lenko, krásné bydlení. Jsem moc ráda,že Vás oslovily odvětrávačky. Mějte se fajn. Radka.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné, všechno! Pokud začnete s výrobou větracích mřížek, tak si hned zamlouvám:-) Taky by se mi hodil odkapávač na talíře:-)) Monika

    OdpovědětVymazat
  12. Lenko, takové krásné ... D O M A .... ☼
    Mějte se moc hezky. Jarka

    OdpovědětVymazat
  13. moc pěkné. Mám otázku .... za tím trámem nad varnou deskou je schovaná digestoř??? Jak je tam namontovaná ???? Můžu poprosit o foto z podhledu ???
    Simona

    OdpovědětVymazat
  14. Leni, to je všechno taková krása :-) Pavla

    OdpovědětVymazat
  15. Leničko tvoje kachlíky jsou nejkrásnější ♥ ..a červená to v kuchyni rozehřála - dobře si zvolila ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  16. Lenko,moc krásné!
    Mám na vás taky otázečku - nadchlo mě to vaše zelené okno.Jakou barvu jste použila?Děkuju za odpověď. Naďa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naďo,
      to už bohužel nevím.Jen jsem vybrala barvu u truhláře a bylo.Mám sice starou plechovku,ale žádné číslo na ní není.Kdyby se mi to povedlo zjistit tak dám vědět.Lenka

      Vymazat
  17. Leni, máš moc krásné bydlení, i když jak píšeš, věci jsou stále v procesu vylaďování. Červená dodala interiéru šmrnc - já mám tuto barvu hodně ráda, působí na mě srdečně, teple, přátelsky, pokud jí není moc a to se, myslím, moc pěkně povedlo. Truhla je parádní. Přeji spoustu dalších krásných nápadů i realizací. A.

    OdpovědětVymazat
  18. krásné oživení bílé a moc útulné bydlení. ještě bych dala textil-záclony v bílo-červené barvě, krásně se to bude doplňovat. mějte se. Dana

    OdpovědětVymazat
  19. leni, snad ani neznám krásnější kuchynˇ, máte to vše tak vyčperkované, dokonalé, útulné, překrásné, sekám před vašimi šikovnými ručkami a dokonalými nápady a červené doplnky určitě ano, saa mám venkovskou s červenými prvky a kombinace je to myslím úžasná=)
    zdraví Lucka

    OdpovědětVymazat
  20. Leni, to je velká nádhera!!! Všechno do sebe tak dokonale zapadá. Kochám se a děkuji za nahlédnutí.
    Těším se na další příspěvek a přeji hezký den. Lidka

    OdpovědětVymazat
  21. Božské, Lení♥
    Já se tady opakuji neustále ... nic hezčího jsem nikde neviděla!
    Jsi prostě hvězda. Ty kachličky jsou nááádherné a červená vám sluší. Vše máš boží. Užívejte si♥ papa

    OdpovědětVymazat
  22. Leni, už som tu dlho nebola, ale je to nádhera. Tvoje obkladačky v kuchyni sú nádherné a celé to vytvára taký pocit tepla a domova. Červená truhla bola dobrá voľba. Andrea

    OdpovědětVymazat
  23. Dobrý den, to sítko na vařenku - u Vás na skříňku pod troubou je moc hezké. Mám několik opravených vařenek a chtěla bych se zeptat, zda nepřemýšlíte o výrobě na prodej. Hned bych si čtyři objednala. Lenka :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Leni, ty keramické větráčky k vařence jsou úžasné. Už vyhlížím, až je začnete vyrábět, hned si objednám :o)) Magda

    OdpovědětVymazat