pondělí 10. října 2016

O víkendu....

....v sobotu nebylo hezky,ale i tak jsme vyrazili nad Litoměřice do lesů a dýchali ten čerstvý vzduch.Pak jsme přišli domů a já si uvědomila,že zase nastal ten čas který mám ráda.Jsme doma a svítí svíčky,hoří kamna.Nejsme tak rozlítaný jako v létě,ale zase hezky spolu.Matyáš nám čte pohádku a my posloucháme jak se jeho čtení den ode dne zlepšuje.Taky uvažuju o tom zda pustím kočku a psa dovnitř,ale asi počkáme na opravdu studené počasí.Nevědí kam jít dřív,vlastně jsou už spíš dědy,ale milujou Matyáše a tak když je doma,jsou zase u nás:)

Skoro jsem letos zapoměla na šišky,které používáme na podpal ,tak jsme je šli nasbírat.Mám ráda,když je dám ke kamnům a poslouchám jak se otvírají a praskají.A nakonec jsme se s Matyášem pustili do třísek,pěkně do zásoby,až dojdou šišky.Málem jsem si usekla palec:)))ale dobrý můžu dál točit na kruhu:))))

Tak ať máte pohodové dny i když nám to počasí moc nepřeje.Lenka


















6 komentářů:

  1. Krásné bydlení, psaní i fotky....Leni, ráda k Vám chodím na návštěvu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Páne jo u vás je tak krásně, nádherný svetr to je kolový? Musím taky vyrazit s cácorkama do lesa. Krásný podzim Radana

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásný fotky.Sálá z nich pohoda.

    OdpovědětVymazat
  4. nádherné fotky, vyzařuje z nich klid a pohoda...
    kočky se nám taky snaží nacpat do domu a vždy hned ke krbu.. to je všude stejné
    pěkné dni, Pavel

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Leni
    nádherné bydlení.....velký kus práce....kdo nezkusil neví.....fandím Vám,ať se daří
    Měj se moc hezky Marťula

    OdpovědětVymazat