čtvrtek 22. března 2018

Modro žlutá a nejen ta....

..potřebuju k životu barvy, příjemně mě nalaďují a dodávají mi energii.

A tak, když tak běhám po těch doktorech a bolest zad mi dokáže tak znepříjemnit život,  musela jsem konečně nakoupit pár kytiček a udělat naše zelená okna ještě veselejší:)) takže, když mě při práci chytnou záda pohled na kytičky mě trochu rozveselí.

Jen je nezapomínat na noc schovávat, aby nepomrzly.

Asi je to věkem, ale nepamatuju, že bych takto remcala na zimu, ale snad už se to blíží a bude brzy tepleji. Ještě, že svítí to sluníčko. 

Poprvé jsme si koupili křepelčí vajíčka, Matyáš je vyfoukl a udělali jsme si smaženky. Skořápky si schovám na výzdobu, jestli mě tedy ještě chytne chuť zdobit:)))jsou rozkošné a zdobení s nima je fakt krásné.

 

 

 

















 




10 komentářů:

  1. Lení, krásně jarně je už u Vás na severu :-)
    To u nás v nížině mám sice kytičky nakoupené, ale ještě čekají v garáži, aby mi nepomrzly!
    Ty křepelčí vajíčka jsou suprová :-)
    Moc tě zdravím a přeji ať tě záda moc nezlobí!
    Sama s nimi mám zkušenost :O

    OdpovědětVymazat
  2. Leni,
    záda snad přestanou brzy bolet , je to hodně nepříjemné.
    Moc se mi líbí květiny v proutěných truhlících . Nádhera!
    Krásné jarní dny plné sluníčka a pohody . J.

    OdpovědětVymazat
  3. Leni máte to moc krásné. Hezký den Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Leni taky už se nemůžu dočkat až si prohřeju kosti na sluníčku.Máš krásně vyzdobeno a přivoláváš jaro.Hezké dny a buď fit.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Lení, pocity vůči zimě mám stejné.
    Máš to vše nádherné a ty špulíčky na tom věnci jsou rozkošné.
    Vydržme, ono to brzy přijde, alespoň tato neděle má být pěkná, tak už máme dlouhý seznam, co udělat na zahradě:-)
    pa a objímám. M

    OdpovědětVymazat
  6. Krásnej věnec a já závidím tu zahradu! Užívejte jaro! L.

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Bolestmi zad trpím čím dál tím více a mám pocit, že mi nic nepomáhá. Mám kvalitní batoh na notebook, pravidelně se ženou chodíme do bazénu plavat a celkově jsem hodně změnil životní styl k lepšímu. Ale nejspíš to bude psychosomatického původu. Prostě když je toho v práci moc, tak mě ta záda bolí tak, že nemůžu pomalu ani stát, ani sedět.

    OdpovědětVymazat