čtvrtek 8. března 2018

Málem jsem ho prodala....

...srdečně vás zdravím po dlouhé době a děkuji všem kdo jeví zájem o fotky na mém blogu.

Pomalu se probouzím se zimního spánku a snad už to bude jen lepší. Letošní zima si mě nějak podala více než jindy a na mě padly opravdové chmury , které ne a ne odejít.

 

No a začínám přemýšlet co u nás doma změnit. A to posunout tohle a támto, většina z nás to potřebuje k životu, jen ty chlapi to nechápou:))

A tím,že přijde do obýváku velká knihovna, přišel na řadu náš kredenc, který tu stál v rohu z nouze, nevědělo se co s ním. Až manžel usoudil, že ho prodáme. 

Tak jo prodáme, řekla jsem asi ještě v tom zimním spánku. Měla si pro něj přijet paní, ale najednou jako když do mě kopne. Tolik měsíců jsem čekala než nám ho vyrobí tak jsem těšila na ten babkovský kus a najednou pryč?

Tak jsem začala zkoumat náš prostor a najednou jako když bleskne, jsem viděla to co skoro dva roky ne. Sice se muselo posunout světlo, ale to také dopadlo dobře.

Bála jsem se ,že ztratíme prostor, ale opak je pravdou a kredenc  už zase slouží jako kredenc.

Zvláštní jak se postupem času všechno vytříbí a mění i když nám to na začátku přijde nemožné:))

 

ps: vím, že někdo říká ta kredenc, já říkám ten, nevím proč lépe se mi to říká:)

 

Tak a přeji nám všem ať už konečně přijde jaro, teploučko a dobrá nálada. 

Zase někdy ahoj Lenka 








21 komentářů:

  1. Krásná kredenc, tu by bylo škoda prodat:)

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásný, byl by hřích ho prodat. Dobře, že jste mu nakonec našli pěkné místo :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Taky říkám ten. Takže by byla škoda ho prodat, je nádherný.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobře že jsi ho neprodala, je nádherný - i když naše děti by si mysleli něco jiného :-)
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  5. Nic takového neprodávat Leni :o) - teda já bych ji brala hned!!
    I pro mne letošní zima byla taková divná, dlouhá, ale prostě ke každému roku patří, nemůžeme ji "zaspat". Ale za pár dní se již vše probudí a budeš zase ve své kůži Leni.
    Teda a ten koš vedle kredence, ten je naprosto úžasný, hodil by se mi na klubíčka :o).
    Měj se moc hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, krásně si to pořešila. Pozdravuj všechny doma papa

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, takový krásný kousek by bylo škoda prodat. Pravda je, že čas ukáže a ukázal i kam s ním. Vypadá v rohu moc hezky. A ty tulipány jsou nádherné.
    Přeji příjemné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  8. No to by byla Leni opravdu škoda....kredenc je krásná(ný):-)...a úplně přesně vám tam pasuje, dobře že jsi ji zachránila...:-) Mám velkou radost z tvých foteček...zase mě potěšily. Krásné jaro S:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Leni, to bych nikdy neprodala.My máme tento typ nábytku taky po baráčku.Mějte se krásně a u nás dnes bylo cítit jaro.Už bude jenom líp.Ať se ve všem daří.Martina

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkná kredenc, líbí se mi (vzdor tomu, že k nám do paneláku by asi nešla;-).
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  11. Lenko, je dobře, že jste se "probudila" včas :-). Kredence by byla škoda! Kdybyste bývala nenapsala, že Vám ji (u nás se říká v ženském rodě ;-) někdo vyrobil, myslela bych si, že je z doby dávno minulé :-)). Hezké jarní probouzení přeji. ZaZa

    OdpovědětVymazat
  12. Tento blog milujem a každý deń pozerám či tu nie je niečo nové.Zbožňujem pozerať fotky vašeho krásneho inšpiratívneho bývania.Nie ste aj na instagrame,alebo FB?

    Pekné dni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ericco moc děkuji, bohužel nejsem blog je moje maximum:)

      Vymazat
  13. Leni , je krásný !! taky jsem jednu dobu číhala na nějaký starý... nakonec jsem podobný retro kousek zahlídla v Jysku - a jakou mám radost !! měj krásné a tvořivé dny ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  14. Leni, moc krásný kredenc, do kouta se skvěle hodí. Dobře, že jste ho neprodali... máte krásné bydlení. Mějte hezké, snad už jarní dny Majda

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to by bylo opravdu škoda... prodat jej! Ať se Vám jenom a jenom daří. Jana

    OdpovědětVymazat
  16. Lenko, tak já se hlásím, že říkám taky "ten" kredenc :o)..je moc hezký a je dobře, že zůstal!!!
    A ve středu začíná oficiální jaro- tak bude fajn a snad hezky??
    krásné dny Jarka

    OdpovědětVymazat
  17. Krásnej kousek, byla by ho škoda. Jinak jsem na tý druhý straně a říkám "ta" kredenc:))). Lucka

    OdpovědětVymazat
  18. Ještě že jste ho neprodala - je to krasavec ! Taky říkáme ten kredenc.
    Tak ať nám to teplé a slunečné jaro přijde. Krásné dny Lenko.

    OdpovědětVymazat
  19. Leni, bolo by ho naozaj škoda. Vyzerá v rohu nádherne. U nás na Slovensku je to tiež ten kredenc. Pekn= sviatky. Andrea.

    OdpovědětVymazat